środa, 21 października 2015

Spotkanie ze sztuką

INSPIRED BY TOM SLAUGHTER

Znalazłam świetne wyzwanie. Dlaczego jest takie świetne? Bo trzeba zainspirować się pracami artysty, a konkretnie Toma Slaughter'a. Nie będę udawać, że o Slaughterze słyszałam, czy widziałam jego prace, ale nadrobiłam to szybciutko. Pierwsze moje skojarzenie Pop Art, Warhol ze względu na formę i tematykę, Mondrian ze względu na dobór kolorów. 
Zrobiłam dwie prace do tej inspiracji. 
Pierwsza bardziej jak Slaughter, druga bardziej jak ja :)





Dzieki za odwiedzinki :)
Thank You for visit :)




3 komentarze:

  1. Zdecydowanie pop art się kojarzy :) a w Twoim wydaniu to wyszło wogle arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne prace! Trafiłam tutaj z piaskownicy- chciałam zobaczyć jak można się zainspirować pracą Slaughtera, i muszę przyznać, że się nie zawiodłam :). Zostanę u Ciebie na dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca fantastycznie oddaje klimat. Cieszę się, jeśli dzięki wyzwaniu mogłaś poznać tak ciekawego twórcę i stworzyć tak ciekawe prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń