wtorek, 15 maja 2018

Kartka na 50 urodziny dla mężczyzny / Card for 50th birthday for a man


Hej, spodobało mi się bardzo robienie prac z kolekcji Serendipity White z Piątek Trzynastego, dlatego dziś mam Wam do pokazania kolejną kartkę wykonaną z tych papierów.  Jest to kartka na 50 urodziny dla mężczyzny. Żeby troszkę urozmaicić wygląd kartki, oprócz Serendipity dodałam też czarne arkusze we wzory z kolekcji Hello Beautiful. 
Całość jest wielowarstwowa, a warstwy oczywiście przyklejone są zarówno na klej jak i na piankę, co pomaga nadać pracy wyglądu trójwymiarowego. Kartki dla mężczyzn są zawsze fajnym wyzwaniem, szczególnie, że w mojej pracowni większość papierów i dodatków jest raczej w słodkich klimatach, ale zawsze coś tak jednak spokojniejszego się znajdzie.  J
ak widzicie dodałam też jeden kwiat, bo szczerze mówiąc nie wiem skąd takie wielkie przekonanie, że na męskiej kartce kwiaty nie są mile widziane. Ja uważam, że jeśli w fajny sposób wzbogacają kompozycję to nic w tym złego, żeby na projekcie się znalazły. Miałam też troszkę metalowych elementów więc je też wykorzystałam. 
Czarno-kraftowy kolor kartki przełamałam delikatnie turkusową farbą akrylową maźniętą na jednej z warstw papieru. 










Miłego dnia

2 komentarze: