poniedziałek, 7 maja 2018

Kartki urodzinowe z kolekcji Violet Love / Birthday cards made with Violet Love collection


Hej,  przyjaciółka poprosiła mnie o kartki urodzinowe dla trojaczków. Pewnie myślicie że dla niemowlaków, ale chodziło o życzenia na 60 urodziny trzech sióstr.  Sięgnęłam po piękną nowa kolekcję Violet Love ze Studio 75. Polubiłam żółcie i fiolety, bardziej niż myślałam i z rozpędu zrobiłam wszystkie trzy kartki z papierów tej samej kolekcji.  Kartki są duże bo mają wymiar A5. Raczej rzadko robię takie formaty, ale okazja był wyjątkowa. 
Na kartkach jest sporo elementów wyciętych z papieru z arkuszy z dodatkami do wycinania. Kilka dni temu w Studio 75 ruszyło nowe wyzwanie pod hasłem "Wycinanki" / Fussy Cutting. Trzeba wykonać dowolny projekt, z użyciem wyciętych z papieru elementów, bez używania wykrojników. Zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy. 






Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz