poniedziałek, 28 maja 2018

Pastelowe serduszko - projekt mixed media

Hej,  tym razem chcę Wam pokazać pastelowe serduszko wykonane w technice mixed media. Jeśli zastanawiacie się czym właściwie te mixed media są, to powiem Wam, że to nic więcej niż wykorzystanie w pracy kilku środków artystycznych. Mam na myśli na przykład, pastę strukturalną, farby akwarelowe, czy choćby gesso i gel medium. Ogólnie chodzi o to, że miksuje się różne techniki i media, tak jak nam się podoba, w dowolny sposób, co jak sami się przekonacie, gdy spróbujecie może dać Wam znacznie większą swobodę twórczą i satysfakcję. 

To serduszko wykonane jest na bazie ze sklejki. Na wierzch przykleiłam papier z kolekcji Prima Marketing Havana. Wykorzystałam też maskę z malutkimi kwiatkami z Kaisercraft, farby akwarelowe, płatki do złoceń, farbę akrylową białą i ogólnie cokolwiek innego, co pomogło mi uzyskać delikatny , pastelowy efekt, o który mi chodziło a trochę tego jest :)













Miłego dnia kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz