czwartek, 17 maja 2018

Kartka urodzinowa dla koleżanki z DT Fabrika Decoru

Hej, ciekawa jestem, czy zaglądacie na blog Fabrika Decoru? Bardzo często są tam fajne giveaway oraz wyzwania z dużymi nagrodami, więc serio warto zaglądać. Firma jest niesamowicie kreatywna i non stop wypuszcza nowe piękne produkty, które często możecie kupić również w naszych polskich sklepach.  To tak tytułem wstępu. 

Mój dzisiejszy post zawiera kartkę urodzinową dla jednej z koleżanek z DT. Wszyscy w dt zrobili dla niej po jednej kartce z życzeniami i każdy wybrał inny cytat lub słowo, które kojarzy się z urodzinami lub, które jest życzeniami. 

Ja zdecydowałam się zrobić wesołą kartkę z papierów z kolekcji Tropical Paradise oraz z die cutami Happy Birthday ze słodkimi zajączkami. Właśnie die cutów w FD jest całe mnóstwo i są na serio nie drogie. Zobaczcie jak wyszła mi kartka i zajrzyjcie zobaczyć co zrobiła reszta DT dziś na blogu fabrika Decoru , a jest tam mnóstwo przeróżnych prac. 








produkty:



Pozdrawiam serdecznie :)





4 komentarze:

  1. Cześć Karolina
    Uciekłam z Facebooka ale na szczęście mam ciebie już tutaj i na YouTube
    tak jak ci pisałam pod filmikiem: jesteś moją weną,
    dzięki, że dzięki tobie mogę się uczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi tak miło, gdy czytam twoje ciepłe słowa. Dziękuję

      Usuń
  2. 200% radości w jednej małej kartce :). Cudowna.

    OdpowiedzUsuń