niedziela, 13 maja 2018

Upiorny mediowy pędzel

Hej, dziś mam coś co robiłam pierwszy raz i jest to ozdobiony pędzel malarski. Ten typ pracy robiłam po raz pierwszy i wiecie co, ciągle się zastanawiam dlaczego sięgnęłam po zielony kolor. W każdym razie wyszło dzięki temu trochę inaczej niż zwykle, czyli różowo lub niebiesko :)
Wyciągnęłam z szuflady całą resztę metalowych elementów, która mi została i posklejałam je gel medium w jedną całość. do nadania koloru użyłam żółtej i zielonej mgiełki i białej akrylowej farby.
Mój mąż nazywa ten pędzel upiorny i nawet mi się to spodobało więc już chyba przy tym zostanę. 









Pędzel zgłaszam na wyzwanie  123 Scrapuj Ty Gram w zielone.





Miłej niedzieli :)

1 komentarz:

  1. Fantastycznie zmediowałaś pędzel:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń