poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Narodziny dziecka

PODZIĘKOWANIE




Cóż za cudowna cisza i spokój ogarnęła mój dom. Synek w przedszkolu. mąż w pracy i cały dom do sprzątania dla mnie :)Ale zanim do obowiązków, najpierw odrobinka przyjemności. 
Kilka dni temu pokazywałam Wam kartkę podziękowanie za pomoc w narodzinach malutkiej dziewczynki. Dziś mam drugą kartkę zrobioną na tę okazję. Jest w tym samym stylu, z koronką, wycinanką, brokatem, taka romantyczna i odrobinkę bajkowa. 

Schabby chic scrapbooking

Pracę zgłaszam do wyzwania 
"Bingo"





Do zrobienia projektu użyłam produktów Prima Marketing, Wycinanki i kilka drobiazgów z pasmanterii. W ogóle polecam Wam bardzo odwiedzanie od czasu do czasu pasmanterii, jest tam mnóstwo doskonale wzbogacających nasz prace dodatków, od guzików przez koronki, wstążki po sznureczki i ćwieki. 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Thank You for visit and comments :)


2 komentarze:

  1. Słodziutka kartka! Ileż tu detali; koronka piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń