piątek, 19 lutego 2016

Na tapetę słowa



ROBIMY DEKORACJE DO DOMU




Oj jak ja się wczoraj nadenerwowałam. Zaczęłam grzebać w wyglądzie bloga i niestety się posypało. Na dodatek kopia zapasowa szablonu się nie wgrywała i musiałam wszystko konfigurować od nowa. Mam bloga do testowania, ale oczywiście nie na nim kombinowałam tylko tu. I to był bardzo zły pomysł!!!   Myślę o zamówieniu nowego własnego szablonu, ale nie bardzo wiem gdzie. Może kogoś polecicie? 



No a teraz do sedna. 
Mam dziś dla Was coś fajnego, co możecie zrobić sami w domu, używając zaledwie kilku produktów.






Napis ze sklejki, bardzo lekki, ładnie wycięty, idealny do powieszenia na drzwiach, ścianie, lub do wykorzystania w dużym projekcie. Kupicie go w sklepie CRAFTfun




Materiały których użyłam:

#Gesso białe
#Pasta strukturalna 
(użyłam ferro z Viva decor, i polecam. Super szybko wysycha, ma fajną cukrową strukturę i połysk. Konsystencja jest zwarta, dzięki temu łatwo się nakłada i nie rozmazuje)
#farba akrylowa
#wasza ulubiona maska

Na początek całość pokryłam gesso. Następnie ruchami z góry do doły gąbką z farbą pokryłam krawędzie napisu Love. Uważajcie, żeby farby nie było za dużo, bo zamiast widocznych pociągnięć zrobi się plama farby.







Pozostałe słowa napisu też pomalowałam gąbką, ale ruchami od lewej do prawej. Nadaje to wrażenie, jakby słowa rozwiewał wiatr. 
Kiedy już farba wyschła nałożyłam maskę plastry miodu, również z CRAFTfun. Użyłam pasty Ferro. 










Na sam koniec dodałam troszkę plamek z białej i turkusowej farby i  gotowe. 



Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)
Thank you for visit and see you soon :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz