poniedziałek, 1 lutego 2016

Kartka wielkanocna


KARTKI WIELKANOCNE

No kochani nadszedł czas, żeby zabrać się za kartki wielkanocne. 
Okazuje się, że w tym roku z wszystkimi projektami zdążę w terminie. Szok!
Kartki z okazji świąt Wielkiej Nocy nigdy nie należały do moich ulubionych. Na inne tematy pomysły pojawiały się same bez wysiłku, a na ten jakoś tak ciężko. 


easter cards




Jak na razie zrobiłam zaledwie kilka sztuk, między innymi te dwie dla CRAFTfun
Lubię projekty pełne kolorów i takie właśnie mam dla Was dziś kartki. Temat przewodni to jajka i zajączki. 
Tekturkę z jajkiem pokolorowałam promarkerami i podkleiłam pod nią papier, żeby nie zatraciła kształtu na pozostałych wzorzystych papierach. Napis pochodzi z GOscrap. Motylek to wykrojnik z Sizzix. 




kartka na wielkanoc


karolina czołba


kartka na wielkanoc




Do tej kartki wykorzystałam piękne folkowe papiery z GOscrap.  Kolekcje są bardzo fajne, bo uzupełnione o dodatki z napisami. 
Tekturkę z zajączkami również pokolorowałam promarkerami, ale dodatkowo nałożyłam na nią warstwę perfect pearls. Zajączki nabrały dzięki temu blasku. 




scrpbooking



Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)
Thank you for visit and see you soon :)





2 komentarze:

  1. ja to kompletnie jeszcze wielkanocą nie żyję :D
    a kartki rewelacyjne :D szczególnie pomysł z jajeczkami w jajku mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta folkowa karteczka, zresztą ta pierwsza również pełna uroku

    OdpowiedzUsuń