piątek, 6 listopada 2015

Świąteczny Layout

NA BIAŁYM TLE


Tym razem layout. Mój pierwszy świąteczny. Na białym tle, w jasnych kolorach, spokojny, błogi klimat. Bez szaleństw i zbędnych barwnych wariactw. 


bożonarodzeniowy layout


Od jakiegoś czasu, gdy robię Lo bazę przyklejam na tekturę. Kartka często pod wpływem kleju i mediów wygina się i kiepsko wygląda. Szkoda, gdy cała włożona praca i wyobraźnie idzie na marne. Pamiętać trzeba tylko, żeby całą powierzchnię tektury dokładnie pokryć klejem, w przeciwnym razie powstaną puste przestrzenie, które będą się podnosić. No i gdy baza już gotowa biorę, się za tworzenie. 




Layout zawsze jest dla mnie wyzwaniem. Praca nad dużą formą różni mocno od pracy nad kartką, czy tagiem.
Troszkę pomediowałam, ale ostrożnie, bo na razie w tym temacie raczkuję, a gdy za bardzo kombinuję mam skłonność do przesady. 
No i kilka zbliżeń :)


blue owl avenue


lo christmas


winter layout



Layout zgłaszam do wyzwania
Challenge 31 
Cozy Holiday Mood Board 




Szczerze mówiąc tym razem zainspirował mnie po prostu świąteczny nastrój. Owszem jest kilka elementów z Mood Board, ale nie koncentrowałam się na nich. Zależało mi na tym żeby oddać ducha spokojnych białych świąt. 

To be honest I was inspired simply by the christmas atmosphere. Yes I used a couple elements from the Mood Board but I did not concentrate on them. It was important for me to give the impression of calm, white christmas. 


Pracę zgłaszam też do
wyzwania Non - Card Challenges
Lo na białym tle






24 komentarze:

  1. Cudo! Przepiękny jest, bardzo ciepły i klimatyczny, a do tego świetnie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki, przyznam że jestem z niego zadowolona :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny jest :) kwintesencja Gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, bardzo klimatyczny layout! dziękuję za dołączenie do Wyzwania Nie-kartkowego

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, bardzo klimatyczny layout! dziękuję za dołączenie do Wyzwania Nie-kartkowego

    OdpowiedzUsuń
  5. jak patrzę na niego to mi się świąt już chce :) bardzo fajnie wyszło :) chętnie bym go ukradła do siebie na ścianę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. I dodatkowo cudnie wykorzystałaś te stempelki jako ozdobniki tak urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it!
    I can feel your Christmas...and is brilliant!
    Your page is Spectacular! The layers, background and all details are so pretty!!!!
    Thanks for playing with us at SATW!
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. This is so shabby chic delicious. Gorgeous work.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning layout! So elegant!! I love the red on white it really stands out! And your embellishments are gorgeous! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Wow !! This is gorgeous, great work !! I love everything : the background, details and photo ! Thank you for playing at SATW :)
    Lydie Denis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing LO! I love red details and layering! Thanks for playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy! śnieżne Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. This layout is awsome! Thanks for playing with us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z naklejaniem bazy na tekturę :)
    LO subtelne i delikatnie - bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Wyzwania Nie-Kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a sweet and beautiful page! I really love the soft, simplicity and elegant look. Gorgeous work!

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesująca i wyważona kompozycja, media użyte we właściwych proporcjach, fajna gra kolorów - nie ma się do czego przyczepić. Po prostu mi się bardzo podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Nie-Kartkowie.
    Ja layouty robię zazwyczaj na podwójnej bazie, ale pomysł z tekturą wart jest rozpowszechnienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny! Cieplutki, przytulny, zimowy. Uwielbiam dużo chlapania, szarpania, warstw... Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny klimat! Piękna praca.
    Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest obłędny! Cudny klimat!

    OdpowiedzUsuń