poniedziałek, 22 lutego 2016

Jak zrobić wielkanocną pisankę vintage


JAJKO Z KSIĄŻKI



Jak tam Wasze dekoracje na Wielkanoc? 
Moje są jeszcze w pudłach na strychu. 
Zamiast rozpakowywać pudła zabrałam się za robienie nowych ozdób. 
Kocham różowe, cukierkowe ozdoby, 
ale niespecjalnie pasują do wystroju mojego domu, 
dlatego zdecydowałam się na pisankę w stonowanych kolorach. 
Różowe jajo też będzie, ale nieco później.  
Przepis na jajko z książki przygotowałam w formie kursu video. 
Tym razem filmik jest z narracją. 




pisanka shabby chic










Dla tych którzy lubią czytać, a nie oglądać,
krótki opis:

Potrzebujemy:

1 styropianowe jajko
1-2 kartki ze starej książki
1 guzik
1 wstążkę lub falbankę
80 cm sznurka
klej do papieru
klej na ciepło
kwiatek z kordonka

Po kolei...

Zaczynamy od porozdzierania kartki na małe kawałeczki.
Następnie przyklejamy kawałek, po kawałku na klej do papieru. 
Kiedy całe jajko jest już obklejone, czekamy 
kilka minut do całkowitego wyschnięcia. 
Ozdoby przyczepiamy na klej na gorąco. 





Mam nadzieję, że filmik się Wam podoba i zrobicie 
dzięki niemu mnóstwo pisanek :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz