czwartek, 10 września 2015

Back to school

DO SZKOŁY IŚĆ CZAS...




Och jak ja się cieszę, że do szkoły iść już nie czas. Choć wszystkie najpiękniejsze przyjaźnie zawarłam w liceum, wierzcie mi, że nie chciałabym wrócić do klasówek, odpytywania i codziennego odrabiania lekcji. Co innego na studiach, tam jeśli dobrze wybrałeś uczysz się tego co Cię interesuje i nie tracisz czasu i energii na zakuwanie informacji typu : czym jest indukcja elektromagnetyczna. Ja miałam szczęście.  Ku pokrzepieniu serc tych, którzy nadal przed 8 rano z kanapką w dłoni biegną spóźnieni do szkoły. Do wakacji jeszcze długo, ale dacie radę :) Ode mnie kartka. 


Kartka scrapbooking młodzieżowa

Pamiętajcie,że to jest aż i tylko szkoła. Prawdziwe życie zaczyna się potem.


Kartkę zgłaszam do wyzwania Cherry Craft 

Wyzwanie #10 Szkoła





oraz do 







scrapbook card





4 komentarze:

  1. Ale fajna kartka, super! Mama pierwszoklasistki dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa praca!!! Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Kolory wprawiają mnie od razu w pozytywny nastrój :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft. Pomysłowa praca, idealnie wpisuje się w schemat dnia każdego ucznia :)

    OdpowiedzUsuń