sobota, 5 września 2015

Pieskie życie

RYSUNEK





rysunek szczeniaka

Miałam zamiar zrobić coś do wyzwania Creative Project Własnoręczny rysunk, ale jakoś tak bardziej ten szczeniak pasuje mi na kartkę, niż do zeszytu, czy kalendarza. Tak więc wyzwanie musi poczekać, a tymczasem pokażę Wam kartkę.

puupy card scrapbooking


Pieska najpierw naszkicowałam akwarelową kredką, a potem pokolorowałam promarkerami. Na sam koniec podmalowałam jeszcze czarną kredką i było gotowe. Kiedyś lubiłam bardzo robić proste rysunki, zwierzątka, misie, kwiaty. Wczoraj znalazłam stary szkicownik i pomyślałam, że warto odświeżyć dawne hobby. 
Ten piesek dość mocno odbiega od moich pierwotnych bazgrołów.  Zresztą zobaczcie sami.

rysunek pieska akwarela


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Thank You for visit and comments :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz