czwartek, 24 września 2015

Ramka

URODZINOWA RAMKA

Macie w domu przedmioty, które kupiliście bez konkretnego przeznaczenia. Tak po prostu , bo była okazja, przecena, bo było śliczne? Ja kupuję ich coraz mniej, ale nadal się zdarza. Tak właśnie, pod wpływem emocji zabrałam ze sobą do domu trzy okrągłe różowe ramki na zdjęcia. Czekały 6 miesięcy, aż wreszcie trafiły na roboczy stół. Na razie wykorzystałam jedną, największą. 
Oprawiłam zdjęcie z moich urodzin.



Ta falbanka okalająca ramkę to gumokoronka. Można z niej robić wiele fajnych na przykład kwiatki. Tutaj znajdziecie link do kursu na takie kwiatki.  Ogólnie jeśli chcecie wzbogacać swoje projekty to warto odwiedzać pasmanterię. Ja zawsze zostawiam tam fortunę, dlatego staram się nie chodzić zbyt często :)



Ramkę zgłaszam do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy
temet "RAMKA"






Miło że mnie odwiedzacie, zapraszam ponownie :)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, rewelacyjnie wykonany! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń