poniedziałek, 21 września 2015

W Pałacu


DWA WYZWANIA 

Dziś u mnie szykownie i pałacowo. 
Mam dla Was dwie kartki, obie w podobnym charakterze, chociaż na dwa różne wyzwania.
Pierwsza w odcieniach różu na wyzwanie do Studio 75. Tytuł wyzwania to kwiaty i oczywiście znajdziecie je w na mojej kartce, ale mi przyszło do głowy, żeby wpleść je jako wypełniający dodatek, a nie temat nr 1. 


Debutante prima

Do zrobienia tego projektu użyłam papierów z kolekcji Panna Oliwia, które po prostu uwielbiam. Wykorzystuję je bardzo często i często kupuję. Tekturka pochodzi z kolekcji Debutante
 z Prima Marketing.



No i druga kartka, również w pałacowej tematyce.
Tym razem na wyzwanie do Kartkowego ABC, gdzie tematem tym razem jest kolor szary/srebrny. Ta karteczka bazuje prawie w całości na kolekcji Debutante. Dodatkowo jest tylko tekturka z Wycinanki i koronka. 



Debutante primaA teraz kilka zbliżeń 


Debutante prima

Debutante prima

Debutante prima


Debutante prima

Debutante prima


Dziękuję, że mnie odwiedzacie :)
Thank You for visit :)

5 komentarzy:

  1. Obie kartki są prześliczne i bardzo klimatycznie, prezentują się elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie klimatyczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What beautiful cards! Love them all!! Thank you so much for playing along with us at Studio 75!!!

    OdpowiedzUsuń