poniedziałek, 2 marca 2015

Kartka i kilka słów o Dniu Kobiet

     Koleżanka poprosiła, żebym zrobiła kartkę z okazji Dnia Kobiet. Postanowiłam wreszcie na jakiś czas pożegnać się z kwadratową bazą kartki i zrobiłam coś nowego. 
Do wykonania tej kartki wykorzystałam ramkę z masy Clay z foremek Martha Steward.


Kartka na Dzień Kobiet


     Swoją drogą jeśli chodzi o Dzień Kobiet to ciekawa jestem, czy też macie wrażenie, że jest to święto niezbyt lubiane przez Panów. Oczywiście nie przez wszystkich. Dla mężczyzn w wieku 50-60 lat jest jasne, że w tym właśnie dniu, nam kobietom należy się ten choćby jeden, przysłowiowy czerwony goździk. 
    Niestety zauważyłam, że koledzy będący w moim wieku ( i tu niestety trzeba przyznać się do wieku, czyli po trzydziestce), zdają się to święto, jakby ignorować.
    Mam nadzieję, że nikogo nie urażę jeśli napiszę, że chyba nigdy nie dostałam kwiatka od kolegi, z biedą można doczekać się smsa. Ponoć zdaniem naszych Panów jest to święto sztuczne i komunistyczne.
    Cóż ciekawe jak będzie w tym roku?
Jedno jest pewne, będą tacy którzy nie zapomną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz