czwartek, 5 marca 2015

Przygotowania do Wielkanocy

    Powoli zaczynam przygotowywać dekoracje wielkanocne. Zbieram i kupuję wszystko co wpadnie mi w oko, żeby za jakiś czas zrobić  wiosenne ozdoby. 
    Kwiatowe jajka widzieliście już wcześniej. Jeszcze dokładnie nie wiem czy je powieszę, czy postawię, ale do świąt jeszcze sporo czasu i na pewno coś wymyślę.
    Oczywiście nie może obyć się bez pomponów ,kilka zrobiłam już dziś rano.
Warto też pogrzebać w starociach. Każdy ma coś co można delikatnie zmodyfikować, przyczepić kwiatek, wstążeczkę lub co tam komu do głowy przyjdzie, a zmieni charakter starocia na wielkanocny.  
    Mi przyda się klatka, którą pierwotnie kupiłam na życzenia ślubne. W te święta dostanie nowe życie.
    Słodziakowe kurki to dzieło mojej cioci. Robi różne cuda na szydełku. To chyba po niej mam zamiłowanie do czytania książek i różnego rodzaju hobby.





Easter decorations


Easter decorations


Easter decorations





Easter decorations


Easter decorations
Kurki cioci Uli

1 komentarz: