sobota, 21 marca 2015

Kwiatowe wielkanocne dekoracje i szary zajączek

Witajcie :)

    Nadal zajmuję się wielkanocnymi dekoracjami. 
Zajączka zrobiłam już dawno. Wykonanie jest banalnie proste, ale wygląda słodko więc, czemu nie.
    Ramkę kupiłam z przeceny za jedyne 9 zł, reszta to tylko 2 kółka z papieru, jeden kwiatek i dwa uszka, prościzna. 
Chciałam pokusić się o kolor, ale niestety najlepiej do mojego szaro białego domu pasuje właśnie szary zając. 







    Kulę kwiatową planowałam zrobić już na święta bożonarodzeniowe, ale jakoś wtedy nie wyszło.
Planowałam kupić w hurtowni główki kwiatowe, żeby oprócz ładnie było też tanio, ale z braku czasu kupiłam kwiaty w zwykłym sklepie.     Niekiedy przeglądanie stron internetowych i szukanie najlepszej oferty zajmuje mi zbyt wiele czasu, który mogłabym poświęcić na coś ciekawszego. 
    Tak więc kwiaty kupiłam na gałązce, poobcinałam główki i klejem na ciepło przykleiłam do styropianowej kuli. Ograbiłam storczyka z patyka podtrzymującego kwiaty (których zresztą nie miał), nadziałam na niego kulę i gotowe. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz